Pagėgių savivaldybės administracijos darbo laikas:
Pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
Pietų pertrauka pirmadieniais - penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.
Nustatytos dvi papildomas asmenų prašymų priėmimo valandos per savaitę pasibaigus darbo laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 17 val. iki 18 val. administracijos priimamajame.
Šeštadieniais ir sekmadieniais poilsio dienos.

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖ

Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 9, 99288 Pagėgiai. Tel.: 8 441 57 482.
Faks.: 8 441 57 874. El. p. info@pagegiai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188746659

Lietuviškai English Russian
Meras

Pagėgių savivaldybės
meras
Vaidas Bendaravičius

Mero darbotvarkė

 
 


ADMINISTRACIJA



Prenumerata


- 2020-12-17 -
Gyventojų apklausa

Siekiant spęsti vandens kokybės gerinimo ir nuotekų tvarkymo problemas, Savivaldybės vadovai dar š.m. rugpjūčio 14 d. vykusiame nuotoliniame susitikime su LR Aplinkos ministerijos viceministre Justina Grigaravičiene ir kitais ministerijos darbuotojais aptarė Pagėgių savivaldybei aktualius vandens ir nuotekų tvarkymo klausimus bei vandentvarkos įmonių veiklos efektyvinimo galimybės, tai yra - Tauragės regiono vandens įmonių centralizavimą.


Rugsėjo 24 d. Tarybos posėdžio metu, nuotoliniu būdu, buvo pristatytas projektas „Vandentvarkos įmonių stambinimas“ (Pagėgiai- Tauragė), kurį pristatė LR Aplinkos ministerijos Taršos prevencijos politikos grupės vyresnioji patarėja Agnė Kniežaitė – Gofmanė. Projekto pristatymo metu buvo pateikti planuojamos naudos skaičiavimai, investicijų galimybės, įmonių jungimo proceso gairės, paraiškų teikimo mechanizmai, projekto įgyvendinimo etapai ir finansavimo galimybės. Ministerijos atstovės teigimu, Ministerija pateikia tik objektyvius skaičiavimus bei ateities perspektyvas, kuriose matoma, kad tokios mažos įmonės kaip uždaroji akcinė bendrovė „Pagėgių komunalinis ūkis“, kuri šiuo metu susiduria su rimtais finansiniais sunkumais, ateityje nebus pajėgi dalyvauti vandens infrastruktūros plėtros projektuose, kurių investicijos gali siekti iki 2 mln. eurų. Todėl siekiant pasiruošti naujam finansavimo laikotarpiui, sprendimą dėl įmonių reorganizavimo vietos valdžios atstovai turi priimti kuo skubiau.

Š. m. lapkričio 30 d. Tarybos posėdžio metu buvo priimtas sprendimas Nr. T1-236 „Dėl pritarimo vykdyti derybas su Tauragės rajono savivaldybe dėl geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo, uždarųjų akcinių bendrovių reorganizavimo“, kuriuo buvo pritarta vykdyti derybas su Tauragės rajono savivaldybės atstovais bei sudaryta darbo grupė šioms deryboms vykdyti, siekiant didesnio veiklos efektyvumo, paslaugų prieinamumo, geresnės paslaugų kainos ir kokybės.

Sudarytos darbo grupės pirmininko, Mero pavaduotojo Edgaro Kuturio iniciatyva, pateikiame anketą, kurioje siekiama sužinoti Savivaldybės gyventojų nuomonę šiuo klausimu.

Apklausos anketą rasite svetainės skiltyje DIENOS KLAUSIMAS.

Rita Vidraitė

Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus vyriausioji specialistė

 
Atgal   Spausdinti